Studii:
1957-1965 - Scoala Republicana de Arte Plastice "I.Repin" din Chisinau
1965-1971 - Institutul Poligrafic din Moscova, Facultatea Grafica
Expozitii personale in republica:
1968 - Grafica de carte, Cinematograful "Biruinta", Chisinau
1975 - Grafica de carte, Palatul de Cultura, Rascani, Republica Moldova
1976 - Grafica de carte, Institutul de Informatica, Chisinau
1998 - Grafica de carte, Biblioteca Nationala, Chisinau
2000 - Grafica de carte, Muzeul National de Arte Plastice, Chisinau
Expozitii personale in strainatate:
1997 - Grafica de carte, Fundatia Culturala Romana, Bucuresti, Romania
Expozitii colective in republica:
1993-2002 - participa la "Saloanele Moldovei", Chisinau si la diverse expozitii tematice organizate de Uniunea Artistilor Plastici din Moldova
Expozitii internationale:
1970- Arta cartii, Moscova, Federatia Rusa
1970-1989 - Targul International de Carte, Moscova, Federatia Rusa
1970-1989 - Concursul International "IBA", Leipzig, Germania
1971 - Bienala Internationala de Placarde, Varsovia, Polonia
1973 - Bienala " The tourist poster in the world", Varsovia, Polonia
1976 - Bienala "Illustratori di libri per ragazzi", Bologna, Italia
1980 - Arta cartii, Bratislava, Cehoslovacia
1983 - Grafica de carte, Elvetia
1986 - Grafica de carte, Oslo
1988 - Grafica de carte, Germania
1990 - Grafica de carte, Austria
1993 - Grafica de carte, Bucuresti, Romania
Participari (ateliere, tabere de creatie, simpozioane):
1971 - Dzintari, Lituania
1976 - Calica, Romania
Premii:
1983 - Premiul Uniunii Artistilor Plastici din URSS
1985 - Premiul si Diploma "Ivan Fiodorov", Moscova, Federatia Rusa
2000 - Premiul "Moisei Gamburd", Chisinau
Distinctii:
1975 - Medalia "Editor Emerit", Chisinau, Republica Moldova
1996 - Maestru in Arta, Republica Moldova
2000 - Medalia "M.Eminescu", Romania
2000 - Ordinul "Gloria Muncii", Republica Moldova
Comentarii critice:
Carmu este un ales al meseriei pentru care Cartea trebuie sa aiba un efect binefacator asupra ochilor, sufletului si inimii celora care o contempla. Cu calmul si siguranta de "un gospodar", Isai Carmu are grija de aspectul general al cartii de la supracoperta la caseta tehnica.
Corelatia dintre doua arte a imaginii si a cuvantului pentru I.Carmu este fireasca. Lucrand asupra manuscrisului, I.Carmu tinde sa dezvaluie conceptia artistica a autorului, dar niciodata nu se limiteaza la ideea sugerata de acesta.
Eleonora Barbas
Orgoliul sanatos si protector de artist il apara de tentatia de a cocheta cu ochiul nostru avid de perfectiune si armonie servite pe tava: Isai Carmu nu vrea sa-si asume ingrata responsabilitate de "rotunjire a colturilor", dimpotriva, el descopera unghiul acolo unde noi eram obisnuiti din motive de autolinistire sa vedem cercul perfect si , in cel mai rau caz, ovalul.